nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter 1: Getting Started: The Purpose and Ideas of Research
Chapter 2: Formulating a Research Question
Chapter 3: Ethics in Social and Health Research
Chapter 4 Conducting Literature Reviews
Chapter 5 Quantitative Research Designs
Chapter 6: Measurement Errors, Reliability, and Validity
Chapter 7 Sampling and Recruitment
Chapter 8: The Experiment and Quasi-Experimentation Designs
Chapter 9: Data Collection for Quantitative Research
Chapter 10: Secondary Data
Chapter 11: Data Entry and Management in Quantitative Research
Chapter 12: Analyzing Quantitative Data
Chapter 13: Qualitative Designs and Data Collection
Chapter 14: Entering, Coding, and Analyzing Qualitative Data
Chapter 15: Mixed-method Design
Chapter 16: Results and Discussion
Chapter 17: Presenting and Disseminating Your Research
Chapter 18: Reflecting on the Journey