nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
PART I Foundations
1 Becoming a Researcher, Becoming an I-O Psychologist
2 Reviewing Research Literature with a Goal in Mind
3 Selecting the Best Research Strategy From Your Literature Review
4 Selecting a Research Population and Identifying a Sample
PART II Qualitative Methods
5 Approaches for Investigating and Respecting Complexity
6 Data Collection, Analytic Strategies, and Minimizing Bias
PART III Quantitative Methods
7 Measuring Psychological Constructs
8 Research Design in Pursuit of Trustworthy Conclusions
9 Building and Administering a Questionnaire
10 Creating a Rating Scale That Re_ ects a Construct
11 Cleaning Data Without Hacking Them
PART IV Advanced Topics
12 Null Hypothesis Signi_ cance Testing and Reasonable Alternatives
13 Understanding and Executing Meta-Analyses
14 Strategies for Openly Sharing Research, Materials, and Data
15 From Start to Finish: Guidelines and a Checklist for Conducting Research
Glossary
Index