Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Research on Teaching and Learning Mathematics at the Tertiary Level: State-of-the-art and Looking Ahead

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : ICME-13 Topical Surveys
  • Izdošanas datums: 01-Jul-2016
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319418148
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : ICME-13 Topical Surveys
  • Izdošanas datums: 01-Jul-2016
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783319418148

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This topical survey focuses on research in tertiary mathematics education, a field that has experienced considerable growth over the last 10 years. Drawing on the most recent journal publications as well as the latest advances from recent high-quality conference proceedings, our review culls out the following five emergent areas of interest: mathematics teaching at the tertiary level; the role of mathematics in other disciplines; textbooks, assessment and students’ studying practices; transition to the tertiary level; and theoretical-methodological advances. We conclude the survey with a discussion of some potential directions for future research in this new and rapidly evolving domain of inquiry.

Papildus informācija

This is an open access book, the electronic versions are freely accessible online.
Research on Teaching and Learning Mathematics at the Tertiary Level: State-of-the-Art and Looking Ahead 1(1)
1 Introduction
1(1)
2 Survey and State-of-the-Art
2(20)
2.1 Mathematics Teaching at the Tertiary Level
2(4)
2.2 The Role of Mathematics in Other Disciplines Taught at the Tertiary Level
6(4)
2.3 Textbooks, Assessment and Students' Studying Practices
10(6)
2.4 Transition to the Tertiary Level
16(4)
2.5 Theoretical-Methodological Advances
20(2)
3 Summary and Looking Ahead
22(2)
References 24