Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Rethinking Pastoral Care

Edited by , Edited by (York St John University, UK)
  • Formāts: 240 pages
  • Izdošanas datums: 31-Jan-2002
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203072240
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 240 pages
  • Izdošanas datums: 31-Jan-2002
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203072240

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The issue of pastoral care and how a teacher effectively provides it is currently a topic of great debate in the media. With teachers increasingly bearing the brunt of their pupils' difficult personal lives, they feel under pressure to do the 'right thing' and to do it in an informed and professional manner.
This book investigates how teachers can attempt to give good quality pastoral care, whether as a form tutor in the first instance or in a managerial role further along in their development. It uses practical case studies as examples of what can be achieved, and explores the theory of this subject, making is the perfect resource for teachers, counsellors and undergraduates on PGCE, BEd and BA courses.

This book looks at how teachers can attempt to give good quality pastoral care, whether as a form tutor in the first instance or in a managerial role further along in their development.

Recenzijas

'... makes a valuable contribution to a pivotal area of education which is valued highly by practitioners in our schools and which is fundamental to the increased levels of achievement demanded by the Government.' - Managing Schools Today

Introduction, John Coolahan;
Chapter 1 Contextualising the Work, Śna M.
Collins, Jean McNiff;
Chapter 2 Pastoral Care and the Millennium, Ron Best;
Chapter 3 Revisiting the Pastoral Care School, Śna M. Collins;
Chapter 4
Action Research, a Methodology of Care, Jean McNiff;
Chapter 5 Transition
Year and Personal Development, Joe Lynch;
Chapter 6 The Silent Majority,
Pauline Grenham;
Chapter 7 Three Schools Becoming One, Frances Murphy;
Chapter 8 Sir! Sir!, Aidan OReilly;
Chapter 9 Relate, Negotiate,
InnovateEffective Class Tutoring, Jim Ryan;
Chapter 10 Challenging Students
Perceptions of School, Ann Marie Kiernan;
Chapter 11 Making Collaboration
Real, Luke Monahan;
Chapter 12 The Bully Within, Brķghid McGuinness;
Chapter
13 Making Care Visible, Jean Clandinin, Jean McNiff, Śna M. Collins;
Collins, Una M; McNiff, Jean