Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Rhetoric of Romans: Argumentative Constraint and Strategy and Paul's Dialogue with Judaism

  • Formāts: 336 pages
  • Sērija : JSNT supplement 45
  • Izdošanas datums: 01-Oct-1990
  • Izdevniecība: Continuum International Publishing Group - Sheffie
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780567070371
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 19,82 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 336 pages
  • Sērija : JSNT supplement 45
  • Izdošanas datums: 01-Oct-1990
  • Izdevniecība: Continuum International Publishing Group - Sheffie
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780567070371
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The purpose of Romans is addressed here by applying insights from the 'new rhetoric'. Elliott holds that Romans is a paraenetic letter, written to secure the 'obedience of faith' among Gentile Christians. It is within the constraints of that 'rhetorical situation' that the letter's theological argument must be understood. Insights of the new rhetoric are applied to the vexing problem of how to integrate Paul's remarks on Torah and his dialogue with a Jewish interlocutor in chs. 1-4 with the letter's Gentile-Christian audience. Careful attention to rhetorical movement shows that Paul addresses 'the Jew' not in order to challenge his covenantal status, but to present a paradigm by which the righteousness manifest 'in Christ' may be understood under the rubric of the integrity of God.