nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction; Part I: The Digitalization Dilemma in the Network Industries; 1. Digitalizing the Network Industries;
2. Platforms in Multi-Sided Markets;
3. Digital Platforms;
4. Disruption by Digital Platforms: Substitution and Platformization;
5. Network Industries Disrupted by Platforms; Part II: Platforms in the Communications Industries; 6. Network Effects in Communications;
7. Email: Postal Networks are Substituted;
8. Skype and WhatsApp: Telecom Carriers are Platformed;
9. YouTube: Traditional Media Substituted and Platformed; 10 The Regulatory Challenges Posed by Communications Platforms; Part III: Platforms in the Transport Industries; 11. Scale and Networks in Transportation;
12. Amadeus, Sabre and Air Transport;
13. Uber and Urban Mobility;
14. BlaBlaCar and Long-Distance Mobility;
15. Mobility-as-a-Service: The Network of Networks;
16. Transport Providers are Platformed; Part IV: Platforms in the Energy Industries; 17. Network Effects in the Energy Industries;
18. Distributed Systems and the Need for Coordination;
19. The Future of Energy; Part V: Regulating Platforms as the New Network Industries; 20. Platforms as the New Network Industries;
21. Regulating Platforms as Intermediaries;
22. Regulating Platforms as Superintermediaries;
23. Regulating Platforms with Market Power;
24. Regulating Platform Ecosystems; Afterword; Notes; References; Index