Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Risks in Renaissance Art: Production, Purchase, and Reception

(Harvard University, Massachusetts), (Syracuse University, Florence)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in the Renaissance
  • Izdošanas datums: 21-Mar-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009402521
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in the Renaissance
  • Izdošanas datums: 21-Mar-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009402521
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element represents the systematic study of the risks taken by those who produced, commissioned, and purchased art, across Renaissance Europe. It classifies scores of documented examples of losses into production risks and reception risks and discusses risk-taming mechanisms operating society-wide.

This Element represents the first systematic study of the risks borne by those who produced, commissioned, and purchased art, across Renaissance Europe. It employs a new methodology, built around concepts from risk analysis and decision theory. The Element classifies scores of documented examples of losses into 'production risks', which arise from the conception of a work of art until its final placement, and 'reception risks', when a patron, a buyer, or viewer finds a work displeasing, inappropriate, or offensive. Significant risks must be tamed before players undertake transactions. The Element discusses risk-taming mechanisms operating society-wide: extensive communication flows, social capital, and trust, and the measures individual participants took to reduce the likelihood and consequences of losses. Those mechanisms were employed in both the patronage-based system and the modern open markets, which predominated respectively in Southern and Northern Europe.

Papildus informācija

This Element represents the systematic study of risks as applied to Renaissance art and classifies losses into those risks.
1. Understanding risks in the renaissance;
2. Production risks: sources and their control;
3. Reception risks: inappropriate iconography and substandard skill;
4. Risky business: northern images after the reformation, by Larry Silver;
5. Three tales of trust and risk reduction; References.