Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Road User Charging: Issues and Policies

(Loughborough University, UK)
  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 28-Nov-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351149877
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 27,54 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 28-Nov-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351149877
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Due to factors such as congestion and pollution there is increased public and academic interest in road user charging. Until now the debate has focused on the economic theory of road user charging. However, a cogent economic case does not necessarily ensure public acceptance and subsequent implementation. This book seeks to provide an academic account of how such schemes might be implemented. It deals with how the decision-making process should be undertaken in order to secure political and public acceptability. This book bridges the gap between economic theory and public policy making and suggests policy options as a means of combating road traffic congestion in urban areas. The book includes a chapter on the Central London congestion charging scheme detailing the various factors which have resulted in its successful implementation. This is essential reading for academics, advanced students of transport, economics, public policy and the environment, and policy makers at the international, national and local levels.

This book aims to study the public policy decision-making process with respect to road user charging as a means of combating road traffic congestion in urban areas. It deals with how the process could be undertaken to achieve political acceptability and overcome potential barriers to implementation.
Contents: Introduction; The basic economics of road user charging; The saleability of road user charging: an international perspective; A basic review of the theory of decision-making; A national perspective of road user charging; Congestion metering in the City of Cambridge; A case of so near and yet so far; London congestion charging; An incremental approach to road user charging; Conclusions for policy; Bibliography; Name index; Subject Index.
Ison, Stephen