Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: ROI of Thought Leadership: Calculating the Value that Sets Organizations Apart

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Wiley
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781394308927
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,54 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Wiley
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781394308927
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The power of corporate thought leadership, finally quantified through expansive rigorous empirical research

The ROI of Thought Leadership: Calculating the Value that Sets Organizations Apart reveals the findings of rigorious research conducted by authors Anthony Marshall and Cindy Anderson, leaders at IBM's Institute for Business Value (IBV), where they surveyed more than 4,000 C-level executives—half CEOs, half CFOs, CSCOs, CTOs and CIOs—to ask about their consumption of thought leadership content and the influence it has on their business purchase decisions and investments, as well as the use of generative AI in the production and consumption of thought leadership. The book also includes tools such as an “value calculator” that empowers every reader to assess the potential return for their specific organization.

This book reveals the surprising findings of the research and answers questions, such as:

  • How many people consume thought leadership and in what form?
  • How many CEOs and executives say they have made a purchase decision?
  • How much corporate spending is driven by thought leadership?
  • How are organizations that produce thought leadership materials perceived and how are they rewarded?

The ROI of Thought Leadership: Calculating the Value that Sets Organizations Apart is an essential read for all business leaders seeking to finally understand the true business value of thought leadership initiatives.