Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Romanian and Chinese Cinemas: Socialist Affect and Cultural Politics from Maoism to the New Waves

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Apr-2025
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781399512800
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 107,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Romanian and Chinese Cinemas: Socialist Affect and Cultural Politics from Maoism to the New Waves
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 30-Apr-2025
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781399512800
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Drawing on what used to be the erstwhile internationalist cultural space of Communist Eurasia, the author reads socialist-era and postsocialist films made in Romania and China as promoting a common aesthetics predicated on the miserabilism of Third Cinema. The book argues that, despite indictments that socialist cultures were saturated with the oppressing ideology of socialist realism in the 1950s and various forms of indoctrination thereafter, in practice, film directors had the leverage to tackle social issues even in those works that are deemed today "e;propagandist."e;Refusing to endorse contemporary theories that seek to align the Romanian and the Chinese New Waves solely to Western cinematic practices, the author argues that China's fifth and sixth generation films as well as New Romanian Cinema are hugely indebted to socialist-era themes, as well as to the dogmatism of socialist realism. Identifying continuity rather than rupture between the socialist past and the capitalist present, the author seeks to redress an imbalance that contemporary scholars of Romanian and Chinese cinemas oftentimes ignore.