nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1: Rural Alaska Schools
Janice DeVore Littlebear, Sean Asikluk Topkok, Christian P. Wilkens
Chapter 2: Being New
Robin Jones, Meghan Redmond
Chapter 3: Cross-Cultural Leadership
Robert S. Thompson
Chapter 4: Adapting Curriculum
Carol Thompson
Chapter 5: Career, Technical and Subsistence Education
Christian P. Wilkens
Chapter 6: Teaching through Culture
Abby Qirvan Augustine
Chapter 7: Academic Success: Leadership that Drives Change
Robert S. Thompson
Chapter 8: Small K-12 Schools
Evelyn Willburn, Deidre Jenson, Benjamin Glover
Chapter 9: School Climate, Safety and Learning
Lesa Meath, Janice DeVore Littlebear
Chapter 10: Supervision: Improving, Recruiting and Keeping Good Teachers
Robert S. Thompson, Christian P. Wilkens
Chapter 11: New Directions: Learning from Others
Janice DeVore Littlebear, Robert S. Thompson, Christian P. Wilkens
Epilogue
Acknowledgements
Appendix A: Tribes in Alaska by Location
Appendix B: Alaska Standards for Culturally Responsive Schools
Appendix C: Alaska Indigenous Languages Map
Glossary
References
About the Editors
About the Authors