Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Using interdisciplinary research and critical analysis, this book examines experiences through (or with) kimonos in Britain during the late Victorian and Edwardian period.



Using interdisciplinary research and critical analysis, this book examines experiences through (or with) kimonos in Britain during the late Victorian and Edwardian periods.

Bringing new perspectives to challenge the existing model of ‘Japonisme in fashion’ and introducing overlooked contacts between kimonos and people, this book explores not only fine arts and department stores but also a variety of theatres and cheap postcards. Putting a particular focus on the responses and reactions elicited by kimonos in visual, textual and material forms, this book initiates an entirely new discussion on the British adoption of Japanese kimonos beyond the monolithic view of the relationship between the East and West.

This book will be of interest to scholars working in fashion studies, British studies, Japanese studies, design history and art history.

Introduction
1. Translating Bodies
2. Creating Fashion
3. Making it
Picturesque
4. Educating People
5. Circulating Beyond Conclusion
Arisa Yamaguchi is Assistant Professor at University of Tsukuba, Japan.