Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: School Subjects and Curriculum Change

(University of Brighton, UK)
  • Formāts: 264 pages
  • Izdošanas datums: 03-Apr-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135722418
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 264 pages
  • Izdošanas datums: 03-Apr-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135722418
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The process of curriculum development is highly practical, as Goodson shows in this enlarged anniversary third edition of his seminal work. The position of subjects and their development within the curriculum is illustrated by looking at how school subjects, in particular, geography and biology, gained academic and intellectual respectability within the whole curriculum during the late 1960s and early 1970s. He highlights how subjects owe their formation and accreditation to competing status and their power to compete in the provision of 'worthwhile' knowledge and considers subjects as continually changing sub-groups of information. Such subjects from the framework of the society in which individuals live and over which they have influence. This volume questions the basis on which subject disciplines are developed and formulates new possibilities for curriculum development and reform in a post-modrnist age.
Part 1 Becoming an Academic Subject;
Chapter 1 Introduction;
Chapter 2
The Growth of the English Education System;
Chapter 3 Academic Subjects and
Curriculum Change; Part 2 School Subjects;
Chapter 4 Biology;
Chapter 5
Geography;
Chapter 6 Rural Studies; Part 3 Relationship Between Subjects;
Chapter 7 Climates of Opinion with Respect to Education and the
Environment, 19601975;
Chapter 8 Redefining Rural Studies;
Chapter 9
Construction of an A Level Syllabus;
Chapter 10 The Defence of Geography
and Biology;
Chapter 11 The Negotiation of Environmental Studies; Part 4
Conclusions;
Chapter 12 Conclusions, Complexities and Conjectures;
Ivor Goodson, Peter McLaren