Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Schools, Pupils and Special Educational Needs

(Durham University)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 43,82 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1985. This book examines in-depth the administrative, curricular, attitudinal and pastoral care changes that are needed if teachers in ordinary schools are to meet their pupils’ special needs successfully. Drawing on extensive research the author shows that the needs of a minority of ‘special’ pupils cannot sensibly be seen in insolation from those of the other pupils in the school. Schools that cater successfully for the majority of their pupils with special needs. Conversely, the curriculum and organisational problems in some schools create tensions which are reflected in the pupils’ poor behaviour and performance. These are taken as evidence that the pupils have special needs.

Acknowledgments; Introduction;
1. Whose Special Needs?
2. Administrative
and Legal Issues
3. Assessment
4. Policy and Provision for Children with
Learning Problems
5. Responses to Disturbing Behaviour
6. The Hidden
Curriculum, the Guidance Network and Provision for Special Needs
7. The
Special Educational Needs of Teachers
8. Conclusions: Creating Special
Educational Needs or Meeting Them?; References; Index
David Galloway