Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Science as Child's Play in Seventeenth-Century England: Innocence, Experience, Experiment

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 31-Jan-2025
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031758492
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 41,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 31-Jan-2025
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031758492

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In recent decades, scholars have uncovered the vital contributions made by non-elite figures, including women, artisans, and indigenous peoples, to the development of early modern natural philosophy. This Palgrave Pivot argues that children, too, quite literally played a decisive role in seventeenth-century experimental science in England, both as rhetorical exemplars, and as active contributors in the generation of natural knowledge. Exploring a widespread but critically-neglected connection between experiment and child’s play, it both illuminates the extent to which children participated – intentionally or incidentally – in natural historical and experimental activities, and investigates how ideas about childish innocence and sensory receptivity informed the nascent ideology of scientific objectivity. In the work of figures associated with the early Royal Society, this book proposes, children emerge as instinctive empiricists and experimenters, setting in motion a broader cultural transformation in ideas about childhood and education which still shapes how we think about these things today.

1. Introduction: 'No babes, but strong men'?.-
2. 'Flesh most fluid':
Childrens Senses.-
3. 'Too young to be dogmaticall': Innocence and
Objectivity.-
4. Natures A.B.C. and the 'Toyish Art' of the Microscope.-
5.
Bubbles, Popguns, Lizards Tails: Play as Experiment.-
6. 'A compendious way
to Experience: Innocence Regained'.-
7. Conclusion.
Elizabeth L. Swann is Assistant Professor of Interdisciplinary Literary Studies at Durham University, UK.