Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Screening Statues: Sculpture and Cinema

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 29,73 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Whereas sculpture is an artistic practice that involves not only static but also material, three-dimensional, and durable objects, the cinema produces kinetic, immaterial, two-dimensional, and fleeting images. However, the history of cinema amply illustrates the attraction of these opposites: statues coming to life in early cinema and disturbing the peace in Surrealist and trance films; the optical and haptic exploration of sculptural volumes in art documentaries and artists' films; the lure of the wax museums in horror films; the statuary metaphors of post-war modernist cinema; the mythological living statues of the peplum genre; and contemporary art practices in which film is used as sculptural medium.

Dealing with a wide range of magical, mystical, cultural, historical, formal, and phenomenological interactions between film and sculpture, this book examines key sculptural motifs in film and cinematic sculpture in eight chapters and an extensive reference gallery.
List of Figures
vii
Acknowledgements xi
Introduction: The Marble Camera 1(28)
Steven Jacobs
PART I
1 The Sculptor's Dream: Living Statues in Early Cinema
29(17)
Vito Adriaensens
Steven Jacobs
2 The Mystery The Blood The Age of Gold: Sculpture in Surrealist and Surreal Cinema
46(19)
Susan Felleman
3 Carving Cameras on Thorvaldsen and Rodin: Mid-Twentieth-Century Documentaries on Sculpture
65(19)
Steven Jacobs
4 Anatomy of an Ovidian Cinema: Mysteries of the Wax Museum
84(17)
Vito Adriaensens
5 The Night of the Human Body: Statues and Fantasy in Postwar American Cinema
101(17)
Susan Felleman
6 From Pompeii to Marienbad: Classical Sculptures in Postwar European Modernist Cinema
118(19)
Steven Jacobs
Lisa Colpaert
7 Of Swords, Sandals, and Statues: The Myth of the Living Statue
137(19)
Vito Adriaensens
8 Coda: Returning the Favor (A Short History of Film Becoming Sculpture)
156(15)
Susan Felleman
PART II Sculpture Gallery: 150 Statues from European and American Cinema
171(80)
Vito Adriaensens
Lisa Colpaert
Bibliography 251(12)
About the Authors 263(2)
Index 265