Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Script Changers: Digital Storytelling with Scratch

, (Indiana University), Foreword by , (Indiana University), (Vanderbilt University)
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Script Changers
  • Izdošanas datums: 17-Oct-2014
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262319980
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 70,13 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Script Changers
  • Izdošanas datums: 17-Oct-2014
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262319980

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Script Changers shows the ways that stories offer a lens for seeing the world as a series of systems. It provides opportunities for students to create interactive and animated stories about creating positive change in their communities. These projects utilize the Scratch visual programming environment.

Series Foreword vii
Foreword ix
Acknowledgments and Project History xiii
Systems Thinking Concepts in this Book Collection xxi
Alignment to Common Core State Standards (CCSS) xxvii
Next Generation Science Standards (NGSS) xxxv
Introduction 1(54)
Toolkit
17(34)
Design Challenges Overview
51(4)
Design Challenge 1 Getting Oriented: Scratch, Systems Thinking, and Community-Based Digital Storytelling
55(40)
Using Stories to Examine Systems
91(4)
Design Challenge 2 Systems, Systems Everywhere! Diving into Systems
95(22)
Design Challenge 3 It's All about Perspective: Thinking below the Waterline ... and across the Table
117(38)
Introduction and Tools for the Advanced Design Challenges
143(12)
Design Challenge 4 Out of Control: Reinforcing Feedback
155(34)
Design Challenge 5 Out of Balance: Balancing Feedback and Leverage Points
189(18)
Design Challenge 6 Make a Change! Leverage Points and Unintended Consequences
207(48)
Delving Deeper into Systems Thinking
241(14)
Appendix A Glossary of Key Terms 255(10)
Appendix B Additional Resources 265(4)
Appendix C Script Changers Assessment 269(4)
Appendix D Systems Thinking Concept Cards 273(10)
Appendix E Script Changers Challenge Cards 283(24)
References 307(2)
Index 309