nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Illustrations
Introduction
1. What are the Basic Ingredients in Language Learning?
2. How Does the Language System Develop?
3. What are the Effects of Instructional Efforts in Language Learning?
4. What is Language? And What is its Relevance for the Language Classroom?
5. Is There a More Dynamic Way to Organize the Language Classroom?
6. How Do We Make Language Classrooms Input-Rich?
7. How Do We Develop Communication in the Language Classroom?
8. How Do We Teach Grammar and Correct Errors in the Language Classroom?
9. How Do We Develop Effective Language Tasks for the Language Classroom?
10. How Do We Best Use Technology in the Language Classroom?
11. Frequently Asked Questions
Second Language Teacher Education Programme: Evaluation Form