Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Secret Cinema and the immersive experience industry

  • Formāts: 280 pages
  • Izdošanas datums: 06-Dec-2022
  • Izdevniecība: Manchester University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781526140197
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,18 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 280 pages
  • Izdošanas datums: 06-Dec-2022
  • Izdevniecība: Manchester University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781526140197

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book presents a comprehensive history and analysis of Secret Cinema – the leading producer of large-scale immersive experiences in the UK. It examines how the company has evolved over twelve years from an experimental and artisanal organisation to a global leader in the field. The book focuses on the UK in late-2019, a point at which the immersive sector had grown significantly through its increasing contribution to GDP and its widespread recognition as a legitimate cultural offering. It captures an organisation and a sector transitioning from marginal and subcultural roots to a commodifiable and commercial form, now with recognisable professional roles and practices, which has contributed to the establishment of an immersive experience industry of national importance and global reach.

A comprehensive history and analysis of Secret Cinema – the leading producer of large-scale immersive experiences in the UK. The book examines how they have evolved their format over twelve years from experimental and artisanal beginnings to becoming a global leader in large scale immersive entertainment.

Recenzijas

'The book offers a deep dive based on exhaustive research that goes beyond simply documenting the history of Secret Cinema. Instead, it advances a critical framing contextualising the organisations development historically, culturally, and industrially through numerous case studies.' Media Practice and Education -- .

1 Secret Cinema and the immersive experience industry
2 Secret Cinema as sandbox
3 Secret Cinema as format
4 Secret Cinema as immersive activism
5 Secret Cinema as industry
6 Secret Cinema as experience community
7 Secret Cinema, 202021: pivoting, pipelines and poaching
Index -- .
Sarah Atkinson is Professor of Screen Media at Kings College London

Helen W. Kennedy is Professor of Creative and Cultural Industries at the University of Nottingham -- .