Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Semi-Conducting: Rambles Through the Post-Cagean Thicket

(The School of the Art Institute of Chicago, USA)
  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 20-Feb-2025
  • Izdevniecība: Bloomsbury Publishing USA
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798765127575
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 24,79 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 20-Feb-2025
  • Izdevniecība: Bloomsbury Publishing USA
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798765127575

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Written by a composer long immersed in new and experimental music, this book provides a tour of the music, technologies and people that have transformed how we make, hear and think about sound over the past fifty years.

As both a participant and critical observer in the post-Cagean musical landscape, Nicolas Collins uses anecdotes and analysis to survey the history and aesthetics of the musical avant-garde. Among the topics explored are: relationships between popular culture and the avant-garde; the shifting definitions of improvisation and composition in a world where musical scores might take form as charts, drawings, words, notes written on a staff or electronic circuits; the social and aesthetic effects of analog and digital resources in the production and consumption of music; and more broadly, the nature of experimental thinking in creative pursuits.

The book follows a personal chronology of observations and experiences with music, technology, economics and culture-from youthful encounters with John Cage and Minimalism, to the Downtown and East Village scenes of the 1980s, the assimilation of avant-garde sensibilities into European concert halls and global pop, the burgeoning of sound art, and the transformative influence of digital technologies both positive and negative.

1. The Hidden Switch
2. I am Sitting in a Classroom
3. Worlds of Music
4. Four Ridiculously Large Speakers
5. Playing with Chips
6. The Infinite Amplification of Silence
7. Old Guard Avant Garde
8. Newcastle to Narvik
9. The Eden Before Apple
10. A Bright Red Electric Guitar
11. Devil's Music
12. Planes, Train and Step-Down Transformers
13. A Computer Walks into a Bar
14. We Were All Seated Around the Campfire
15. Still Lives
16. STEIM: IRCAM with a Human Face
17. Whistling in the Woods
18. Strange Heaven
19. Art School
20. Hardware Hacking
21. Salvage
22. The Missing Switch
23. Surprise Me