nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
PART 1: Identifying the needs of learners with SEND
Chapter 1: Rethinking SEND and Learning Difficulties
Chapter 2: SEN Code of Practice
Chapter 3: Special Educational Needs and Disabilities (SEND)
PART 2: Providing for the needs of learners with SEND
Chapter 4: Inclusion: Access, Challenges, Barriers
Chapter 5: High Quality Teaching
Chapter 6: SEN Support: A Graduated Approach
Chapter 7: Education, Health and Care Plans
Chapter 8: Multi-Agency Working
Chapter 9: The SENCO Role
Chapter 10: A Whole-School Approach
Chapter 11: Developing Personalised SEND-Friendly Learning Environments
PART 3: Evaluating progress for learners with SEND
Chapter 12: Good Progress or Underachievement?
Chapter 13: Developing Pupil Voice and Independence
Chapter 14: Parents as Equal Partners
Chapter 15: Walking the (SENCO) Job
Conclusion: and SEND Review.