Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Service Engineering: European Research Results

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2010
  • Izdevniecība: Springer Verlag GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783709104156
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 154,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2010
  • Izdevniecība: Springer Verlag GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783709104156
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Service engineering is increasingly posing challenges to traditional software engineering methodologies including specification, modeling, architecture, and verification, just to name a few. On the other hand, the latest advancements in software engineering are continuously leveraged in Service Engineering research, especially in the design and implementation of service-oriented systems. Several mutual impacts between service engineering and software engineering could be observed in the last decade, and many research efforts have been devoted to the field. However, in spite of the considerable efforts and significant contributions, few have attempted to summarize the research results systematically.



Service-oriented systems are increasingly challenging traditional software engineering methods. Aimed at the specialist, this volume’s detailed case studies provide an integrated vision of the most important current European research in service engineering.

Describing Case Studies and Classifying Research Approaches.-

Modeldriven Service Engineering with SoaML.- Modelling Service Requirements
Variability: The DiVA Way.- Coordination, Organisation and Model-driven
Approaches for Dynamic, Flexible, Robust Software and Services
Engineering.- Model-aware Monitoring of SOAs for Compliance.- Integrating
Perfective and Corrective Adaptation of Service-based
Applications.- Combining Domain-driven Design and Mashups for Service
Development.- Guidance in Business Process Modelling.- Adaptive Service
Binding with Lightweight SemanticWeb Services.- Designing and Adapting
Service-based Systems: A Service Discovery Frame Work.- VRESCo Vienna
Runtime Environment for Service-oriented Computing.- Glossary.- Index.