Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Service Science: CCF 16th International Conference, ICSS 2023, Harbin, China, May 13-14, 2023, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 106,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes selected papers presented at the 16th International Conference on Service Science, ICSS 2023, held in Harbin, China, in May 2023. 

The 36 full papers and 2 short papers presented were thoroughly reviewed and selected from the 71 submissions. They are organized in the following topical sections: serverless edge computing; edge services reliability; intelligent services; service application; knowledge-inspired service; service ecosystem; graph-based service optimization; AI-inspired service optimization.
Serverless Edge Computing.- Edge Services Reliability.- Intelligent
Services.- Service Application.- Knowledge-inspired Service.- Service
Ecosystem.- Graph-based Service Optimization.- AI-inspired Service
Optimization.