Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Shapes of Time: History and Eschatology in the Modernist Imagination

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 173,76 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Shapes of Time explores how concepts of time and history were spatialized in early twentieth-century German thought. Michael McGillen locates efforts in German modernism to conceive of alternative shapes of time—beyond those of historicism and nineteenth-century philosophies of history—at the boundary between secular and theological discourses. By analyzing canonical works of German modernism—those of Karl Barth, Franz Rosenzweig, Siegfried Kracauer, and Robert Musil—he identifies the ways in which spatial imagery and metaphors were employed to both separate the end of history from a narrative framework and to map the liminal relation between history and eschatology.

Drawing on theories and practices as disparate as constructivism, non-Euclidean geometry, photography, and urban architecture, Shapes of Time presents original connections between modernism, theology, and mathematics as played out within the canon of twentieth-century German letters. Concepts of temporal and spatial form, McGillen contends, contribute to the understanding not only of modernist literature but also of larger theoretical concerns within modern cultural and intellectual history.

Michael McGillen is Assistant Professor of German Studies at Dartmouth College. His work has appeared in the journals New German Critique, The Germanic Review, and Word & Image.