Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Shaping the Corporate Future: Leading Executives Share their Vision and Strategies

  • Formāts: 248 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 03-Mar-2025
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040337141
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 248 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 03-Mar-2025
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040337141
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1989, Shaping the Corporate Future describes how executives in some of Europe’s leading companies see the future for their organizations. It also sets out some of the steps they are taking in an attempt to ensure a successful future. The companies that feature in this book range from large well-known internationals like ICI, Electrolux and Shell UK to medium size firms such as Jaguar, BMW and JCB.

The book discusses important themes like coping with unpredictability; 1992 and the global market; stimulating freedom and responsibility; towards a new idea of management; creating the international manager; and rethinking the market. This is an important reference work for students of business management, executive training programs and for corporate professionals.



First published in 1989, Shaping the Corporate Future describes how executives in some of Europe’s leading companies see the future for their organizations. It also sets out some of the steps they are taking to ensure a successful future.

Foreword Preface 1. Coping with Unpredictability 2. Rethinking the Market 3. 1992 and the Global Market 4. More Flexibility or More Coherence? 5. Stimulating Freedom and Responsibility 6. Philosophies that Work 7. Towards a New Idea of Management 8. A Different Approach to Training 9. Creating the International Manager 10. Making Change Happen Company Profiles and Research Methods References Index