Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Shared Listenings: Methods for Transcultural Musicianship and Research

(Kungliga Musikhögskolan i Stockholm), (Western Norway University of Applied Sciences), (Kungliga Musikhögskolan i Stockholm), (Luleå Tekniska Universitet, Sweden)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element demonstrates how a combination of stimulated recall and collaborative autoethnographic strategies can be applied to artistic and scholarly work at the intersection of ethnomusicology and practice-led-research. The authors relate recently collected material from fieldwork in Vietnam to the long-term method development within the Vietnamese/Swedish group The Six Tones, of which three authors are the founding members. The discussion centers around the inter-subjective forms of stimulated recall analysis, developed through the creative work of this innovative intercultural music ensemble. The aim of this Element is to create a decolonized methodology—for both music performance and research—and it provides a detailed account of this method development starting in 2006. Furthermore, the authors discuss how this practice was successfully shared with three master performers in the south of Vietnam as part of a collaborative project in 2018–2019.

This Element aims to create a decolonized methodology—for both music performance and research—and provides a detailed account by applying stimulated recall and collaborative autoethnographic strategies to artistic and scholarly work at the intersection of ethnomusicology and practice-led-research.

Papildus informācija

This Element discusses how stimulated recall methods can contribute to inclusive and decolonised methods for music research.
1. Introduction;
2. Technology-driven advancements in performance studies;
3. Stimulated recall in the ensemble practice of the six tones;
4. Musical transformations: sharing the method with others;
5. Integrating shared listenings; References.