Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sharing News Online: Commendary Cultures and Social Media News Ecologies

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Jul-2019
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030179069
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Jul-2019
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030179069
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book explores the political economics and cultural politics of social media news sharing, investigating how it is changing journalism and the news media internationally. News sharing plays important economic and cultural roles in an attention economy, recommending the stories audiences find valuable, making them more visible, and promoting the digital platforms that are reshaping our media ecologies. But is news sharing a force for democracy, or a sign of journalism’s declining power to set news agendas?

In Sharing News Online, Tim Dwyer and Fiona Martin analyse the growth of commendary culture and the business of social news, critique the rise of news analytics and dissect virality online. They reveal that surprisingly, we share political stories more highly than celebrity news, and they probe how deeply affect drives our sharing behaviour. In mapping the contours of a critical digital media phenomenon, this book makes essential reading for scholars, journalists and media executives.


1 In the Suicide Forest: How Social Media News Sharing Is Affecting News Journalism
1(20)
2 Commendary Cultures
21(40)
3 The Numbers Game: Social News Analytics
61(30)
4 The Business of News Sharing
91(38)
5 What We Share: Genre and Topicality on Facebook and Twitter
129(28)
6 The Language and News Values of `Most Highly Shared' News
157(32)
7 Affect and the Motivation to Share News
189(34)
8 Media Pluralism Policies and the Implications of Social News Sharing
223(34)
9 Understanding Viral News Sharing
257(28)
10 The Future of Journalism in a Sharing Ecology
285(20)
Sharing News Online Survey 305(6)
Index 311
Fiona Martin is Senior Lecturer in Online Media in the Department of Media and Communications, University of Sydney, Australia.





 Tim Dwyer is Associate Professor in the Department of Media and Communications, University of Sydney, Australia. He is the author of Convergent Media and Privacy (2016).