Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Smart Business: Technology and Data Enabled Innovative Business Models and Practices: 18th Workshop on e-Business, WeB 2019, Munich, Germany, December 14, 2019, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes revised selected papers from the 18th Workshop on e-Business, WeB 2019, which took place in Munich, Germany, in December 2019. 

The purpose of WeB is to provide a forum for researchers and practitioners to discuss findings, novel ideas, and lessons learned to address major challenges and map out the future directions for e-Business. The WeB 2019 theme was “Smart Business: Technology and Data Enabled Innovative Business Models and Practices.”

The 20 papers included in this volume were carefully reviewed and selected from a total of 42 submissions. The contributions are organized in topical sections as follows: crowdfunding and blockchain; business analytics; digital platforms and social media; managing e-Business projects and processes; and global e-Business.

Crowdfunding and Blockchain.- How Social Networks Dynamics can affect Collaborative Decision Making on Crowdfunding Platforms.- Go in The Opposite Direction? The Impact of Unavailability on Crowdfunding Success.- The Challenges and Countermeasures of Blockchain Applications to Finance and Intellectual Property Management.- The Impact of Blockchain on Medical Tourism Medical.- Business Analytics.- Creating a Data Factory for Data Products - Practice Oriented Research.- An Empirical Investigation of Analytics Capabilities in the Supply Chain.- Finding Real-life Doppelgangers on Campus with MTCNN and CNN-based Face Recognition.- Time Series Analysis of Open Source Projects Popularity.