Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Social Cognition: The Basis of Human Interaction

Edited by (University of Amsterdam. Universiteit Van Amsterdam, The Netherlands), Edited by (Universitæt Wærzburg. Universitat Würzburg, Germany)
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Frontiers of Social Psychology
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2011
  • Izdevniecība: Psychology Press Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136874161
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 67,61 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Frontiers of Social Psychology
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2011
  • Izdevniecība: Psychology Press Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136874161
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Social cognition is an area of social psychology that has been flourishing over the past two decades. It has harnessed basic concepts from cognitive psychology and developed and refined them to explain human thinking, feeling, and acting in a social context. Moreover, social cognition has integrated emotional influences and unconscious processes to reach a more complete understanding of social psychological phenomena.

In this volume, the reader will find a representative sample of outstanding research in the field of social cognition. The chapters address its central themes, roughly organized along the temporal axis of information processing. They include basic operations like perception, categorization, representation, and judgmental inferences. Other chapters focus on issues like social comparison, emotion, language and culture. All of the contributors are internationally-renowned experts who share with the reader their accounts of the research experience in each of their domains.

Social Cognition: The Basis of Human Interaction is an invaluable resource for researchers requiring a comprehensive, yet concise, overview of the field, and may also be used by intermediate and advanced students of social cognition.

Social Cognition: An Introduction vii
About the Editors xi
Contributors xiii
Attention, Perception, and Social Cognition
1(22)
Galen V. Bodenhausen
Kurt Hugenberg
Representing Social Concepts Modally and Amodally
23(26)
Paula M. Niedenthal
Laurie Mondillon
Daniel A. Effron
Lawrence W. Barsalou
Unconscious, Conscious, and Metaconscious in Social Cognition
49(22)
Piotr Winkielman
Jonathan W. Schooler
Conversational Inference: Social Cognition as Interactional Intelligence
71(22)
Denis Hilton
Induction: From Simple Categorization to Higher-Order Inference Problems
93(28)
Klaus Fiedler
Henning Plessner
Mental Construal in Social Judgment
121(18)
Norbert Schwarz
Comparison
139(18)
Thomas Mussweiler
Metacognition
157(22)
Herbert Bless
Johannes Keller
Eric R. Igou
Intuition
179(20)
Fritz Strack
Roland Deutsch
Spontaneous Evaluations
199(20)
Karl Christoph Klauer
Emotion
219(26)
Roland Neumann
A Social-Cognitive Perspective on Automatic Self-Regulation: The Relevance of Goals in the Information-Processing Sequence
245(24)
Jens Forster
Markus Denzler
Language and Social Cognition
269(22)
Gun R. Semin
Culture and Social Cognition in Human Interaction
291(20)
Bettina Hannover
Ulrich Kuhnen
Author Index 311(16)
Subject Index 327
Universitat Wurzburg, Germany Universiteit Van Amsterdam, The Netherlands