nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Figures
Acknowledgements
Introduction: The Psychology of Religious Belief from a Social Cognition Perspective.
Part I: Mechanisms of Social Cognition and Religious Manifestations
1. Cognition, Dual Process Models, and Introspective Opacity.
2. Social Cognition and Attribution theory
3. Functional and Compensatory Mechanisms of Religion
4. Influence of the Social and Group Context.
Part II: Misattribution of the Effects of Religion
5. Exceptional Religious and Spiritual Experiences
6. Mental Health
7. Morality and Prosociality
Conclusion
Notes
Bibliography
Index