Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Social Media Democracy Mirage: How Social Media News Fuels a Politically Uninformed Participatory Democracy

(Universidad de Salamanca, Spain), (Universidad de Salamanca, Spain), (Universidad de Salamanca, Spain), (Universidad de Salamanca, Spain and Pennsylvania State University)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

For over two decades, political communication research has hailed the potentially reinvigorating effect of social media on democracy. Social media was expected to provide new opportunities for people to learn about politics and public affairs, and to participate politically. Building on two systematic literature reviews on social media, and its effects on political participation and knowledge (2000–2020), and introducing empirical evidence drawing on four original US survey data that expands for over a decade (2009–2020), this Element contends that social media has only partially fulfilled this tenet, producing a Social Media Democracy Mirage. That is, social media have led to a socio-political paradox in which people are more participatory than ever, yet not necessarily more informed.

Social media was expected to provide new opportunities for people to learn about politics and public affairs. This Element contends that social media has produced a Social Media Democracy Mirage. Social media have led to a socio-political paradox in which people are more participatory than ever, yet not necessarily more informed.

Papildus informācija

This Element is a literature review of social media and political participation/knowledge with data analyses to corroborate findings.
1. Introduction;
2. Systematic literature review: social media and political participation;
3. Systematic literature review: social media and political knowledge;
4. More participation and less political learning;
5. Final conclusions; Appendix; References.