Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Social Psychology of Bargaining

(The Chinese University of Hong Kong, Hong Kong),
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Originally published in 1977, this book deals with the social psychological factors which influence the process of bargaining. It examines the structure behind the process, by which it can be analysed and better understood. Particular attention is paid to the character of negotiations in which agreements are obtained.

Preface. Part 1: Social Psychological Approaches to Bargaining and
Negotiation A. Definitions and Methods of Study
1. Definition of Bargaining
and Related Terms
2. Approaches to Collective Bargaining
3. Experimental
Approaches to the Study of Negotiation Groups B. A Critical Review of
Experimental Studies Introduction
4. Intergroup Relations and Bargaining
Behaviour
5. The Process of Bid and Counterbid
6. The Process of Formal
Negotiation Part 2: Interpersonal and Interparty Exchange: A Research
Programme A. The Outcomes of Experimental Negotiations Introduction
7.
Strength of Case and Medium of Communication
8. The Impact of Formality:
Demy Ltd Negotiations
9. The Impact of Formality: Replication and Extension
of Demy Ltd Negotiations B. The Process of Negotiation Introduction
10.
Conference Process Analysis
11. The Analysis of Experimental Negotiations
Conducted via Different Systems of Communication
12. The Analysis of Stages
in Real Life Negotiations
13. Stages in Negotiation: A Quasiprescriptive
Model. References. Author Index. Subject Index.
Ian Morley, Geoffrey Stephenson