Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Social Turn in Second Language Acquisition

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474464505
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Social Turn in Second Language Acquisition
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2019
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474464505

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book offers an extended critique of one of the main theoretical approaches to second language acquisition--the input/interaction/output school--on the grounds that it does not take sociolinguistic considerations into account. This boils down to a social approach that complements the dominant cognitive approach. Block's approach, in essence, is to walk through the definitions of each part of the term ‘second language acquisition’, which is more substantive than it sounds, to broaden future research in the field.