Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sociocognitive Look at Communication Strategy Development and Use

  • Formāts: 249 pages
  • Izdošanas datums: 21-Dec-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 122,72 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 249 pages
  • Izdošanas datums: 21-Dec-2024
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781036416157

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book explores the development and use of communication strategies (CSs) among language learners in a classroom setting and reviews the history of CS research and the various taxonomies proposed over the years. The main study outlined in the book focuses on 18 first-year students at a Japanese university, examining their use of CSs during classroom activities and in video-recorded discussions with partners. Data collection methods included surveys, student journals, interviews, speaking-test scores, and video recordings, which were meticulously analyzed using conversation analysis transcription methods. In essence, this book closely examines students' development and use of CSs and explores how these strategies impact their interactional competence.
Joseph C. Wood is an associate professor at Nanzan University in Nagoya, Japan. He is currently the English Program Coordinator for the school's Department of Economics and previously served four years as president of the Japan Association for Language Teaching's Nagoya Chapter.