nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Part I. A Mathematical Context.
Chapter
1. A Perspective on Testing.
Chapter
2. Examples.
Chapter
3. Discrete Math for Testers.
Chapter
4. Graph Theory for Testers. Part II. Unit Testing. Chapter
5. Boundary Value Testing.
Chapter
6. Equivalence Class Testing.
Chapter
7. Decision Table-Based Testing.
Chapter
8. Code-Based Testing.
Chapter 9 Testing Object-Oriented Software.
Chapter
10. Retrospective on Unit Testing. Part III. Beyond Unit Testing. Chapter
11. Life Cycle-Based Testing.
Chapter
12. Integration Testing.
Chapter
13. System Testing.
Chapter
14. Model-Based Testing.
Chapter
15. Software Complexity.
Chapter 16. Testing Systems of Systems. Chapter
17. Feature Interaction Testing. Chapter
18. Case Study: Testing Event-Driven Systems.
Chapter
19. A Closer Look at All Pairs Testing.
Chapter
20. Software Technical Reviews.
Chapter
21. Epilogue: Software Testing Excellence.