Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sound Practice: Phonological Awareness in the Classroom

  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 16-Aug-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136631610
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 16-Aug-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136631610
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The second edition of Sound Practice looks afresh at how young children can be helped to discover basic facts about an alphabetic spelling system, within the context of their developing spoken language. It examines why children might fail to understand letter-sound links; the origins of severe and persistent difficulties with achieving functional literacy skills; and developmental processes underpinning the areas of learning identified in national initiatives for promoting children's learning. The book also discusses the need for differentiation strategies to respond to individual children's learning needs within national initiatives, and techniques and approaches that can be effectively applied to fulfil curriculum objectives.

Phonological awareness is the key to independent literacy and must be explicitly tackled in the classroom in order to promote early reading and writing and to address written language difficulties in older children. This book is a suitable resource for initial and in-service training for teachers and teaching assistants and includes photocopiable worksheets.

Recenzijas

From a review of the 1st edition

"If you want a clear rationale for the approach and ideas on how to make children more phonologically aware, Sound Practice: Phonological Awareness in the Classroom is the manual for you." -- Times Educational Supplement

Chapter 1 Segmenting Words: The Rhyme and the Reason;
Chapter 2 Rhyme Awareness: A Pre-reading Skill;
Chapter 3 Poor Rhyming Skills in Young Children;
Chapter 4 Sound Patterns and Spelling Patterns;
Chapter 5 Early Reading and Spelling Problems: The Phonological Aspects;
Chapter 6 Persistent Problems and Useful Strategies; Glossary of Terms; Bibliography; Index;
Lyn Layton, Karen Deeny