Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sound of Utopia

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: Pushkin Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781805330035
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,90 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: Pushkin Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781805330035

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

When Stalin came to power, making music in Russia became dangerous. Composers now had to create work that served the socialist state, and all artistic production was scrutinized for potential subversion.

In The Sound of Utopia, Michel Krielaars vividly depicts Soviet musicians and composers struggling to create art in a climate of risk, suspicion and fear. Some successfully toed the ideological line, diluting their work in the process; others ended up facing the Gulag or even death. While some, like Sergei Prokofiev, achieved lasting fame, others were consigned to oblivion, their work still hard to find.

As Krielaars traces the twists and turns of these artists' fortunes, he paints a fascinating and disturbing portrait of the absurdity of Soviet musical life - and of the people who crafted sublime melodies under the darkest circumstances.

Recenzijas

There was no room for heroism under Stalin, Michel Krielaars convincingly shows * de Volkskrant *

Michel Krielaars is a writer and a journalist specialising in Eastern Europe and the former Soviet Union, who currently writes for the Dutch daily newspaper NRC. He studied history and Russian at the University of Amsterdam and was a correspondent in Russia between 2007 and 2012. Krielaars has written novels, short-story collections and several books about Russia, including Through Chekov's Glasses and Travels through Russia, which won the Bob den Uyl Prize. He lives in Amsterdam.