Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Space in Mind: Concepts for Spatial Learning and Education

Edited by (Stanford University), Edited by (University of California, Santa Barbara), Edited by (University of California, Santa Barbara)
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Space in Mind
  • Izdošanas datums: 21-Nov-2014
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262321730
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 96,18 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 352 pages
  • Sērija : Space in Mind
  • Izdošanas datums: 21-Nov-2014
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262321730

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Leading researchers offer a range of disciplinary perspectives on the implications of spatial thinking and reasoning for education and learning.
Preface vii
I Introduction and Conceptual Foundations
1 Concepts for Spatial Learning and Education: An Introduction
3(28)
Daniel R. Montello
Karl Grossner
Donald G. Janelle
2 Three Ways of Using Space
31(18)
Christian Freksa
Holger Schultheis
3 The Linguistic Ontology of Space: General Methods and the Role of Comparative Linguistic Evidence
49(26)
John Bateman
Sander Lestrade
II Visualization in Spatial Learning and Education
4 Reasoning with Diagrams: Toward a Broad Ontology of Spatial Thinking Strategies
75(24)
Mary Hegarty
Mike Stieff
Bonnie Dixon
5 Spatial Ability and Learning from Visualizations in STEM Disciplines
99(20)
Scott R. Hinze
Vickie M. Williamson
Mary Jane Shultz
Ghislain Deslong-champs
Kenneth C. Williamson
David N. Rapp
6 Can Humans Form Four-Dimensional Spatial Representations?
119(20)
Ranxiao Frances Wang
III Spatial Thinking and the Body
7 Embodiment as a Framework for Understanding Environmental Cognition
139(20)
David Waller
8 Enhancement of Spatial Processing in Sign-Language Users
159(14)
Evie Malaia
Ronnie B. Wilbur
9 What Do a Geologist's Hands Tell You? A Framework for Classifying Spatial Gestures in Science Education
173(22)
Kinnari Atit
Thomas F. Shipley
Basil Tikoff
10 Using Spatial Strategies to Facilitate Skillful Wayfinding and Spatial Problem Solving: Implications for Education
195(24)
Alycia M. Hund
IV Spatial Thinking and Education
11 Spatial Learning in Higher Education
219(20)
Diana S. Sinton
12 Concepts and Principles for Spatial Literacy
239(24)
Karl Grossner
Donald G. Janelle
13 Cognition and Communication in Architectural Design
263(18)
Thora Tenbrink
Christoph Holscher
Dido Tsigaridi
Ruth Conroy Dalton
14 Exploring the Nature and Development of Expertise in Geography
281(32)
Roger M. Downs
V Epilogue
15 Learning to Live with Spatial Technologies
313(10)
Michael F. Goodchild
16 Teaching Space: What, How, and When
323(12)
Nora S. Newcombe
List of Contributors 335(2)
Index 337