Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Spatial Cognition XIII: 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, Dublin, Ireland, June 25-28, 2024, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 142,16 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the proceedings of the 13th International Conference, Spatial Cognition 2024, held in Dublin, Ireland, during June 25 - 29, 2024.





The 9 full papers were carefully reviewed and selected from 12 submissions. The papers are organized in topical sections as follows: Mathematics; Gender Differences; STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics); and Early Childhood.
.- Mathematics.



.- Insights from Paper Folding: Spatial Visualization Processes and their
link to Mathematics.



.- Mindset Matters: The Role of Mathematics Self-Concept and Age in Mental
Rotation Performance among Primary School Children.



.- Eliciting Spatial Reasoning Actions through Projective Geometry in the
Elementary Classroom.



.- Gender differences.



.- Gender in teacher-student interactions: Another factor in spatial ability
development and STEM affiliation.



.- Cognitive Perspectives on Perceived Spatial Ability in STEM.



.- STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Mathematics).



.- Emerging Trajectory for Disembedding: An Online Educational Program for
Spatial Thinking in a Context of Visual Arts and Mathematics Education.



.- The Spatial Aspect of Designing: Opportunities, Challenges, and
Conjectures on Engaging Pupils in Spatial Thinking through Design Education.



.- Divided Attention in Human-Robot Teaming: Assessing Performance in
Large-Scale Interactive Virtual Environments.



.- Early childhood.



.- Bear Hunt Sparks Change: Using Lesson Study to Integrate Spatial
Thinking in Early Childhood Design Education.