Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Special Educational Needs and School Improvement: Practical Strategies for Raising Standards

(Early Intervention Foundation, UK),
  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jun-2012
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136607660
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jun-2012
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136607660

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Providing a practical guide to strategic management in the field of special educational needs, this text gives the reader a framework for raising achievement throughout the school.
Acknowledgements; Introduction: How to use this book;
Chapter 1: Why plan strategically for SEN?;
Chapter 2: How to plan strategically for SEN;
Chapter 3: School self-evaluation;
Chapter 4: Implementing and monitoring plans and provision;
Chapter 5: School improvement and SEN: A Case Study;
Chapter 6: Planning; planning provision - using a provision map;
Chapter 7: Planning provision - what works?;
Chapter 8: Beating bureaucracy -minimizing unnecessary IEPs and paperwork;
Chapter 9: Developing staff: the SENCO and management team; Conclusion; Further information; References; . Appendix; Index
Jean Gross is an educational psychologist, writer and lecturer. Angela White is an experienced SENCO with over 20 years experience teaching children with special educational needs. She is currently a Deputy Headteacher in Bristol.