Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Spectacle and Topophilia: Reading Early Modern and Postmodern Hispanic Cultures

  • Formāts: 304 pages
  • Sērija : Hispanic Issues
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2011
  • Izdevniecība: Vanderbilt University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780826518187
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 304 pages
  • Sērija : Hispanic Issues
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2011
  • Izdevniecība: Vanderbilt University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780826518187

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume explores the intersection between theories of the modern spectacle--from Jose Antonio Maravall's conceptualisation of the spectacular culture of the baroque to the Frankfurt School's theorisation of mass culture, to Baudrillard's notion of the simulacrum, to Guy Debord's understanding of the society of the spectacle--and the findings of the emerging fields of urban studies, landscape studies, and, generally speaking, studies of space.
Introduction: Modern Scenes/Modern Sceneries ix
David R. Castillo
Bradley J. Nelson
PART I Foundational Landscapes
1 Monumental Landscapes in the Society of the Spectacle: From Fuenteovejuna to New York
3(16)
David R. Castillo
2 "Granada": Race and Place in Early Modern Spain
19(24)
William Childers
3 Agi Morato's Garden as Heterotopian Place in Cervantes's Los banos de Argel
43(22)
Moises R. Castillo
4 Signs of the Times: Emblems of Baroque Science Fiction
65(26)
Bradley J. Nelson
5 "The Knowledge of This People": Mapping a Global Consciousness in Catalonia (1375-2009)
91(22)
Colleen P. Culleton
PART II Modern(ist) Sceneries
6 Topofilia Portena: Imaging Buenos Aires and Modernity in (and around) the Journal Sur
113(24)
Justin Read
7 Horacio Coppola: The Photographer's Urban Fervor
137(18)
David William Foster
8 Seeing "Spain" at the 1893 Chicago World (Columbian) Exhibition
155(18)
Catherine Vallejo
9 Exhausted Cosmopolitanism in Zamacois's Memorias de un vagon de ferrocarril
173(18)
Robert A. Davidson
PART III National Panoramas
10 Cultural Landscapes: Luis Cernuda's Exiled Poetry
191(22)
Goretti Ramirez
11 Francoist Spaces: Un hombre va por el camino (Manuel Mur Oti, 1948) and Surcos (Jose Antonio Nieves Conde, 1951)
213(18)
Luis Mariano Gonzalez
12 The Spectacle of a National Trauma: Gaze, Space, National Identity, and Historical Memory in Democratic Spain
231(22)
Carmen Moreno-Nuno
Afterword 253(10)
Tom Conley
Contributors 263(4)
Index 267
David R. Castillo is Professor and Chair of the Department of Romance Languages and Literature's at the University at Buffalo.