Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Spiritual and Material Boundaries in Old French Verse: Contemplating the Walls of the Earthly Paradise

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 79,30 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The Earthly Paradise was a vibrant symbol at the heart of medieval Christian geographies of the cosmos. As humanity’s primal home now lost through the sins of Adam of Eve, the Earthly Paradise figured prominently in Old French tales of lands beyond the mundane world. This study proposes a fresh look at the complex roles played by the Earthly Paradise in three medieval French poems: Marie de France’s The Purgatory of St. Patrick, Benedeit’s Voyage of Saint Brendan the Abbot, and Guillaume de Lorris’s The Romance of the Rose. By examining the literary, cultural, and artistic components that informed each poem, this book advances the thesis that the exterior walls of the Earthly Paradise served evolving purposes as contemplative objects that implicitly engaged complex notions of economic solidarity and idealized community. These visions of the Earthly Paradise stand to provide a striking contribution to a historically informed response to the contemporary legacies of colonialism and the international refugee crisis.

Jacob Abell is a medievalist at Baylor University where his work focuses on ecocriticism, religious studies, and the digital humanities. His most recent publication focuses on the poetics of trauma in Dante and the Caribbean poet Aimé Césaire.