Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Standards-Based Administrative Internship: Putting the ISLLC Standards into Practice

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 23-Jul-2002
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Education
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781461663676
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 76,39 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 23-Jul-2002
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Education
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781461663676

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides guidance to individuals who are involved in the clinical preparation of aspiring principals and superintendents. The authors argue for a high-quality internship or mentoring experience and for basing experiences around the Interstate School Leaders Licensure Consortium (ISLLC) framework. Additionally, it will assist mentors in understanding their vital roles in ensuring such an experience.
Introduction vii
Planning an Effective Internship Experience
1(36)
A Vision for Success
37(24)
A Culture for Learning and Growth
61(30)
Managing Change
91(38)
Developing Collaborative Partnerships
129(26)
Demonstrating Ethical Leadership
155(22)
Leading Schools in Context
177(24)
Concluding and Assessing the Internship Experience
201(8)
Appendix A: ISLLC Standards for School Leaders 209(14)
Appendix B: ISLLC Self Assessment 223(12)
Appendix C: Additional Internship Forms 235(14)
Reference List 249(16)
Author Index 265(6)
Subject Index 271(6)
About the Authors 277


Donald G. Hackmann is currently associate professor and program coordinator of Educational Administration in the Department of Educational Leadership and Policy Studies at Iowa State University. He has over 15 years of experience in public schools in Missouri and Illinois. Donna M. Schmitt-Oliver is professor emeritus of Educational Leadership at Eastern Michigan University where she served for more than 25 years as a professor and administrator in the College of Education. She has taught in public schools in Michigan and Wisconsin. Jaclynn C. Tracy is currently professor of Educational Leadership and interim head of the Department of Leadership and Counseling at Eastern Michigan University. Dr. Tracy has taught in public schools for 15 years.