Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Starbucks Leadership Lessons

  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2013
  • Izdevniecība: McGraw-Hill Inc.,US
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780071832199
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 43,28 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 208 pages
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2013
  • Izdevniecība: McGraw-Hill Inc.,US
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780071832199

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

TWO E-BOOKS IN ONE The Starbucks Experience The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the worlds “most admired” companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there-the “partners”-and the special experience they create for each customer Leading the Starbucks Way In Leading the Starbucks Way, Joseph Michelli explains the leadership principles that drove the iconic coffee company’s resurgence from serious setbacks after the global recession—one of the few true turnaround stories of this time. “Culture is everything! This fast-moving, fascinating book gives you countless practical ideas you can use immediately to create a company climate of inspiration and loyalty.” Brian Tracy, author of Full Engagement TWO E-BOOKS IN ONE The Starbucks ExperienceThe Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the worlds “most admired” companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there-the “partners”-and the special experience they create for each customerLeading the Starbucks WayIn Leading the Starbucks Way, Joseph Michelli explains the leadership principles that drove the iconic coffee company’s resurgence from serious setbacks after the global recession—one of the few true turnaround stories of this time.“Culture is everything! This fast-moving, fascinating book gives you countless practical ideas you can use immediately to create a company climate of inspiration and loyalty.”Brian Tracy, author of Full Engagement