Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Strategic Management in the Garment Industry

  • Formāts: 210 pages
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040105474
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 206,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 210 pages
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040105474

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry.



From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. The subject matter of this book discusses –

  • Strategic management
  • Strategic marketing in garment industry
  • Strategic methods
  • Organizational behaviour

Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)

Foreword

Preface

1. Strategic management

2. Garment industry

3. Strategic marketing in garment industry

4. Strategic management in garment industry

5. Strategic methods

6. Organizational behaviour

References

Index

Gordana Colovic is Professor at the College of Textile-Design, Technology and Management in Belgrade. She has authored 4 books and her papers have been published in 80 national and international journals.