Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Strategic Marketing Management 2nd edition, Tutor Resource Pack [OHP transparencies]

  • Formāts: OHP transparencies, 197 pages, weight: 1505 g, Illustrations
  • Sērija : CIM Student Workbook S.
  • Izdošanas datums: 30-Apr-1997
  • Izdevniecība: Butterworth-Heinemann Ltd
  • ISBN-10: 0750633999
  • ISBN-13: 9780750633994
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • OHP transparencies
  • Cena: 68,15 €*
  • * Šī grāmata vairs netiek publicēta. Jums tiks paziņota lietotas grāmatas cena
  • Šī grāmata vairs netiek publicēta. Jums tiks paziņota lietotas grāmatas cena.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
Strategic Marketing Management 2nd edition, Tutor Resource Pack
  • Formāts: OHP transparencies, 197 pages, weight: 1505 g, Illustrations
  • Sērija : CIM Student Workbook S.
  • Izdošanas datums: 30-Apr-1997
  • Izdevniecība: Butterworth-Heinemann Ltd
  • ISBN-10: 0750633999
  • ISBN-13: 9780750633994
Citas grāmatas par šo tēmu:
This tutor resource-pack is designed to complement the main text (ISBN 0-7506-3399-9).
Where are we now? Strategic marketing analysis; where do we want to be?
Strategic direction and strategy formulation; how might we get there?
Strategic choice; which way is best? Strategic evaluation; how can we ensure
arrival? Strategic implementation and control.