Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Student Assessment in Digital and Hybrid Learning Environments

Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Doing Higher Education
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2023
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658422530
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 118,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Doing Higher Education
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2023
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658422530

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Assessment is a fundamental factor in monitoring the learning process of students and therefore an essential component of effective teaching and learning in the online environment. In the course of the (corona-induced) wave of digitization, the new and different forms of assessment present us with new challenges. The book focuses on these new forms of digital assessments and highlights effective practices and opportunities associated with conducting assessments in digital and hybrid learning environments.

General approaches to assessment in digital and hybrid environments: Experiences and critical reflection on e-Assessment with Excel: Experiences and critical reflection on e-Assessment with Excel case studies.- The role of formative assessments in competency-based online teaching of higher education institutions.- Student Feedback in Hybrid/Online Teaching: Relevance, Approaches and Practices.- Developing questions for digital assessments.- Online Assessment from a Broader Perspective with Practical Applications.- Creating structures to offer students support before and during online-exams.- Exam formats: Rethinking (E-)Assessment in Higher Education.- Formative assessment of E-Service learning using learning diaries and group.- Validity and fairness of an admission procedure using a study-related learning test.


Dr. Sandra Hummel is an educational scientist and research group leader at the Center for Scalable Data Analytics and Artificial Intelligence (ScaDS.AI) at Dresden Technical University. Mana-Teresa Donner is a PHD candidate (Educational Science) and investigates the learning psychology perspective of AI-based mentoring in the Junior Research Group Situating AI-based Mentoring at ScaDS.AI (TU Dresden).