Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Student Leadership Model for Hispanic Serving and Emerging Hispanic Serving Institutions

Edited by , Edited by , , Edited by
  • Formāts: 125 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jul-2024
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887305356
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 81,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 125 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jul-2024
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887305356
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Although empirical evidence indicates that HSIs (Hispanic Serving Institutions) are making some progress in recognizing that enhancing the racial and cultural experiences of Latino/a/x students, Latinx-enhancing is part of their role as institutions that enroll and serve large numbers of minoritize students (Garcia, 2019), there are still institutional gaps on prioritizing opportunities for Latino/a/x students to engage in leadership development.

Latino/a/x students often rely on informal out-of-college support systems found in their community-- comunidad, such as family and peers to thrive within college (Ceballo, 2004; Easley, et al, 2012), it is important to assist them in their development and implementation of strengths-based problem-solving communication approach (Guerra, 2015, 2016).

Recenzijas

This book is valuable to scholars and practitioners of higher education, especially those at minority-serving institutions invested in culturally relevant approaches to student success and asset-based developmentparticularly in relation to Latinx students and communities. Overall, the book paints a beautiful portrait of culturally responsive leadership that is rooted in partnership with the students we serve."" Christian A. Bracho, California State University, Long Beach

""The manuscript presents a perspective that has been untapped at HSIs- the student, student leadership and the student advocacy that is required to improve and intentionally influence HSI development. To date, no other work has been developed that addresses the role of the student in growth and servingness at HSIs."" Paloma Vargas, Oxnard College