nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction Part I: Theoretical Approaches and Contexts
1. Shariah Education: Its History, Crisis and Approaches
2. The Arab Religious Field
3. The Islamization of Knowledge: Appraisal and Alternative Part II: Curricula of Shariah Programs in the Arab World
4. Curricula of Shariah Programs in Lebanon: Dominance of the Traditionalist Tendency
5. Shariah Education in Jordan: Traditionalism in a Complicated Religious Field
6. University Shariah Education in Kuwait: Dominance of the Salafi Approach
7. Curricula of Shariah Programs and Islamic Studies in Morocco: Maqasid al-Shariah Approach Part III: Alternative Models
8. Reviving the Ethical in the Shariah Sciences: The Case of the College of Islamic Studies at Hamad Bin Khalifa University
9. From Streamlining to Mainstreaming "Islamization of Knowledge": The Case of the International Islamic University of Malaysia Part IV: Reality, Rupture and Alternative
10. Problems Shared by Shariah Colleges
11. Conclusion: Towards Methodological Alternatives in Connecting the Shariah Sciences to the Social Sciences