Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Subjective Meaning and Culture: An Assessment Through Word Associations

  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Psychology Revivals
  • Izdošanas datums: 01-May-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040025529
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 62,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Psychology Revivals
  • Izdošanas datums: 01-May-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040025529

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Originally published in 1978, this volume presents a framework and a method for the comparative study of the perceptions, attitudes, and cultural frames of reference shared by groups of people. The framework is the notion of subjective meaning, and the method is that of word associations.



Originally published in 1978, Subjective Meaning and Culture presents a framework and a method for the comparative study of the perceptions, attitudes, and cultural frames of reference shared by groups of people. The framework is the notion of subjective meaning, and the method is that of word associations. The authors present a detailed account of some particular cross-cultural and intergroup comparisons using the word-association technique described in this volume. However, rather than emphasize comparisons they focus on the technique itself as a method in the investigation of subjective meaning and with it subjective culture. Their purpose was to introduce a research capability which offered new kinds of information and made critical aspects of subjective meaning accessible to empirical investigation. Today it can be read and enjoyed in its historical context.

Preface.
1. Psychological Meaning and the Associative Method
2. The Associative Method Applied
3. National and Group Images
4. Images of the Social Environment
5. Association in Various Modes
6. Inferences About Attitudes
7. A Comparison of Associations and Other Methods
8. Problems in the Treatment of Data
9. Representing Subjective Meaning. References. Index.

Lorand B. Szalay and James Deese